top of page

Administrator procesów technicznych (help desk) - wymagany język niemiecki

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Lokalizacja: Polska, praca zdalna

Rekrutacja prowadzona online



Obowiązki na stanowisku:

  • Świadczenie usług z zakresu IT na rzecz klienta międzynarodowego

  • Odbieranie zgłoszeń od klientów biznesowych

  • Świadczenie pomocy technicznej (zakres IT)

  • Obsługa komunikatory

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy

  • Podejmowanie działań mających na celu zlikwidowanie usterki, zlikwidowanie problemów technicznych

  • Analiza danych i tworzenie raportów dla klienta biznesowego

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

  • Zapewnienie poufności i ochrony danych osobowych

Pracodawca oczekuje:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego

  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego

  • minimalny wymagany poziom B2/C1

  • ważne, aby kandydat na to stanowisko, znał oba języki

  • doświadczenia w obsłudze klienta, obsłudze komunikatorów internetowych,

  • Wsparcie techniczne itp.

  • Zainteresowanie branżą IT

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku

  • Chęć rozwoju zawodowego w kierunku branży technicznej

  • zainteresowanie branżą

Pracodawca oferuje:

  • Pracę z placówce firmy (hybrydowej lub stacjonarnej): Kraków

  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura

  • Umowa o pracę (na cały okres zatrudnienia - bez umów o dzieło, bez umów zlecenia)

  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów w strukturach firmy

  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (uzyskanie dofinansowania)

  • Wyposażenie firmy

  • Benefity (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)



ID 29838 Numer ref.: MAKO

bottom of page