PRACA ZDALNA - Młodszy asystent klienta, help desk (język niemiecki)

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.


Lokalizacja: Praca zdalna na terenie Polski

Rekrutacja prowadzona online


Zadania na stanowisku:

  • Kompleksowa obsługa klienta (poprzez mail i telefon)

  • Przyjmowanie bieżących zleceń

  • Pomoc w związku z pierwszą linią wsparcia dla klienta

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych (mail, chat, telefon)

  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia (tylko w uzasadnionych przypadkach)

  • Tworzenie raportów i zestawień

  • Stała współpraca z pozostałymi działami w firmie

  • Wykonywanie drobnych tłumaczeń (zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta)


Oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie B1/B2 - lepsza znajomość języków będzie stanowiła dodatkowy atut

  • Zdolności do budowania i utrzymywania relacji z klientem biznesowym

  • Wysokiej kultury osobistej

  • Doskonała organizacja pracy własnej

  • Otwartości do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • Umiejętności rozwiązywania problemów

  • Umiejętność pracy pod presją czasu


Nasz Klient oferuje:

  • Pracę zdalną lub hybrydową (biuro w Poznaniu)

  • Pracę na część etatu (również dla studentów dziennych)

  • Możliwości rozwoju w dużej korporacji

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Stabilne zatrudnienie z możliwością długoletniej współpracy

  • Możliwości codziennej pracy z językami obcymi

  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w międzynarodowej korporacji

  • Możliwość ciągłego poszerzania kompetencji zawodowych

  • Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i in.


Aplikuj


ID 16780

Numer ref.: MAKO