Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego (język francuski)

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.


Lokalizacja: Praca zdalna

Rekrutacja prowadzona online


Obowiązki na stanowisku:

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi

  • Dbanie o utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem

  • Codzienna praca na systemie SAP

  • Wprowadzanie danych do systemów księgowych

  • Kontrolowanie poprawności danych ich bieżąca korekta

  • Analiza dokumentów księgowych i pozostałych dokumentów

  • Przygotowywanie raportów stałych oraz specjalnych na potrzeby klienta biznesowego

  • Weryfikacja i aktualizacja zamówień uzyskanych od klienta biznesowego

  • Kontrolowanie stanów magazynowych, aktualizacja stanów

  • Monitorowanie łańcucha zamówień (na potrzeby klienta biznesowego)

  • Kontakt z dostawcami (w imieniu klienta biznesowego)

  • Dokonywanie zwrotów, reklamacji innych operacji

  • Udział w negocjacjach cenowych dla klientów biznesowych (na prośbę klienta biznesowego)

  • Współpraca z innymi pracownikami

  • Monitorowanie płatności w systemie

  • Współpraca z działem windykacji i pozostałymi działami odpowiedzialnymi za proces


Pracodawca wymaga:

  • Biegłej znajomości języka francuskiego B2/C1 (w mowie i w piśmie)

  • Dobrej znajomości języka angielskiego B2 (w mowie i w piśmie)

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku (około 1 rok), wykształcenia kierunkowego - będzie stanowiło dodatkowy atut

  • Umiejętności pracy na systemie SAP

  • Dyspozycyjności do pracy 5 dni w tygodniu (praca na pełen etat)

  • Otwartości na pracę zdalną

  • Sumienności i zaangażowania w wykonywane czynności

  • Rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązków

  • Chęci ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i dokształcania się


Pracodawca zapewnia:

  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Terminowość w wypłacaniu wynagrodzenia

  • Zatrudnienie na podstawie mowy o pracę

  • Możliwość awansów w strukturach firmy

  • Pełny pakiet szkoleń stanowiskowych (szkolenie trwające ok. 5 tygodni, w pełni płatne)

  • Profesjonalny onboarding

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, np. komputer.

  • Pracę w trybie home office, hybrydową lub stacjonarną

  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych


Aplikuj


ID 21077

Numer ref.: MAKO