Specjalista ds. wsparcia technicznego dla klientów biznesowych - język francuski


Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.



Lokalizacja: Polska, praca w jednej z lokalizacji: Łódź, Wrocław, Kraków, Poznań

Rekrutacja prowadzona online



Obowiązki na stanowisku:

  • Świadczenie usług wsparcia pierwszej linii za pośrednictwem Service Desk

  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych

  • Obsługa różnego rodzaju komunikatorów

  • Opisywanie bieżących zgłoszeń

  • Tworzenie notatek serwisowych

  • Świadczenie profesjonalnego serwisu klientom biznesowym

  • Odpowiadanie na zapytania klientów w sposób profesjonalny i terminowy

Pracodawca oczekuje:

  • języka angielskiego i francuskiego - minimalny wymagany poziom języków to b2/c1

  • ważne: obu języków języka musi pozwalać na swobodną komunikację (telefon, mail, chat, teams)

  • swobody do prowadzenia rozmów

  • doświadczenia w pracy z systemem SAP

  • Doświadczenie w pracy związanej z help deskiem (minimum rok)

  • Chęć rozwoju zawodowego w pokrewnych dziedzinach

  • Wykształcenie lub kursy kierunkowe - stanowią dodatkowy atut ale nie są warunkiem koniecznym

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarnym (siedziby firmy znajdują się w Łódzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu)

  • Stabilne i długotrwałe zatrudnienie zawarte na podstawie umowy o pracę

  • Work-life balance (praca od pon do pt, wolne weekendy)

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwość awansów i zdobywania wiedzy branżowej

  • Pełny pakiet szkoleń stanowiskowych

  • Sprzęt służbowy

  • Pracę w trybie home office, która może być wykonywana z dowolnego miejsca w Polsce

  • Benefity



Aplikuj


ID 25201

Numer ref.: MAKO