Wsparcie administracyjno - księgowe, praca hybrydowa z językiem niemieckim

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.



Lokalizacja: Polska, Poznań

Rekrutacja prowadzona online



Obowiązki na stanowisku:

  • Wykonywanie codziennych zadań dotyczących płatności klienta biznesowego

  • Nauka przepisów, związanych z administracją i księgowością

  • Wszelkie działania w zakresie AP

  • Wykonywanie obowiązków w sposób terminowy, rzetelny i zgodny z ustalonymi w firmie procedurami

  • Sprawdzanie i księgowanie faktur przychodzących w systemach księgowych, takich jak SAP

  • Przetwarzanie innych dokumentów (zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy)

  • Analiza faktur pod katem ich poprawności

  • Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi w zakresie AP

  • Przetwarzanie danych i raportowanie okresowe oraz na życzenie klienta

  • Weryfikacja płatności

  • Aktualizowanie instrukcji roboczych

  • Aktywne wspieranie pozostałych członków zespołu

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego : poziom b2 (minimalny wymagany poziom obu języków)

  • Znajomość obu języków musi pozwalać na swobodną konwersację poprzez komunikatory, takie jak mail czy chat oraz telefon

  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku

  • Chęć rozwoju w branży księgowej/administracyjnej/obsługa klienta

  • Zainteresowanie tematyką finansową - księgową

  • Doświadczenie w zakresie ekonomii, księgowości, administracji lub wykształcenie kierunkowe

Nasz klient oferuje:

  • Sprzęt służbowy, potrzebny do codziennej pracy

  • Szkolenia stanowiskowe/ onboarding (wdrożenie do pełnionego stanowiska)

  • Możliwość awansów w strukturach firmy

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (językowych oraz umiejętności z zakresu księgowej obsługi klienta)

  • Stabilne i długotrwałe zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę (od pierwszego dnia współpracy)

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Pracę hybrydową (docelowo 1-2 razy w tygodniu, praca w biurze w Poznaniu)

  • Benefity: (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy, po powrocie do biura: dodatki finansowe do lunchu, owocowe dni)


Aplikuj


ID 25324

Numer ref.: MAKO