top of page

Pierwsza linia wsparcia - język francuski lub hiszpański |PRACA ZDALNA|

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:

  • Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów w języku francuskim lub hiszpańskim

  • Rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem urządzeń (telefon, mail, chat)

  • Przekazywanie bardziej skomplikowanych problemów do 2giej linii wsparcia

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub hiszpańskiego (min. B2)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zainteresowania informatyczne

  • Umiejętności analityczne

Nasz Klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. (Po okresie próbnym, umowa na czas nieokreślony)

  • Zmiany 24/7, po 8h dziennie (do ustalenia z miesięcznym wyprzedzeniem)

  • Pełen pakiet benefitów: Karta lunchowa, karta multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, kafeteria)

  • Możliwość pracy zdalnej 100% - z dowolnego miejsca w Polsce.


ID 36635 Numer ref.: PAMA

bottom of page