Lokalizacja: Polska, Poznań
Rekrutacja prowadzona online
Obowiązki:
Zapewnianie wsparcia technicznego, pracownikom produkcji
Dbanie o prawidłowy stan techniczny sieci informatycznych
Rozwiązywanie problemów z branży IT/technicznej/informatycznej
Zapewniani wsparcia technicznego
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących problemów systemowych/informatycznych
Kontrolowanie i konserwacja instalacji informatycznych
Sprawdzanie poprawności funkcjonowania systemów
Obsługa komunikatorów (mail, chat, telefon)
Stały kontakt z klientem biznesowym
Dbanie o dobry stan techniczny instalacji używanych w firmie
Podejmowanie decyzji dotyczących działań - stanowisko samodzielne
Naprawy awarii oprogramowania, wgrywanie aktualizacji
Wymagania:
Język angielski w stopniu podstawowym (praca głównie w języku Polskim)
Chęć rozwoju w branży IT/informatycznej/technicznej
Zainteresowanie branżą i chęć rozwoju w jej strukturach
Wykształcenie kierunkowe, doświadczenie zawodowe, stanowią dodatkowy atut kandydata/kandydatki
Praca z siedziby firmy (Września)
Otwartość do pracy w trybie 3-zmianowym
Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymianie godzin
Motywacja do pracy i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Nasz klient zapewnia:
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
Praca dla klienta międzynarodowego w języku Polskim
Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej sytuacji zawodowej
Umowa o pracę - brak umów zlecenie, o dzieło
Terminowo wypłacane wynagrodzenie
Uzyskanie doświadczenia zawodowego
Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
Pakiet benefitów : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.
ID 29466
Numer ref.: MAKO