top of page

Controller Finansowy i Biznes Partner

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.  

 


Lokalizacja:  Radom

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 25182 

 


Zadania na stanowisku:  


  •  Przeprowadzanie i koordynacja czynności związanych z zamknięciem miesiąca 35-osobowej spółki duńskiej

  • Monitorowanie kluczowych wskaźników operacyjnych (KPI) firmy

  • Kontrola wyników firmy i realizacji założeń budżetowych

  • Comiesięczne raportowanie sprawozdań finansowych do spółki dominującej

  • Business Partnering - wspomaganie decyzji biznesowych Manager Directora, działu sprzedaży i serwisu

  • Opracowywanie budżetu, prognoz całorocznych i kwartalnych

  • Przygotowywanie raportów ad-hoc dla zarządu i kierownika działu serwisu

  • Współpraca z księgowym w zakresie codziennych czynności księgowo-kontrolingowych, corocznego audytu i sporządzania kwartalnych sprawozdań VAT


Wymagania:  

 

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomia / finanse / pokrewne

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale controllingu w firmie przemysłowej; znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (IFRS)

  • Biegła znajomość języka angielskiego, język duński będzie dodatkowym atutem

  • Doświadczenie z systemami ERP takimi jak SAP (moduł FI / CO)

  • Pewna obsługa MS Office, Power Query;

  • Dobra organizacja pracy, rzetelność oraz samodzielność

  • Otwartość na nowe wyzwania

  • Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole

  • Gotowość do pracy samodzielnej

Nasz Klient oferuje: 


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem oraz w pracy na zaawansowanych systemach biznesowych,

  • Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje dopasowane do indywidualnych potrzeb pracownika,

  • Stały kontakt z j. obcymi w codziennej pracy,

  • Realne możliwości awansu, rozwoju zawodowego i przechodzenia na inne projekty,

  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta multisport, karta lunchowa, program poleceń, dofinansowanie do kursów językowych oraz okularów, paczki świąteczne, premia roczna

  • Pracę w przyjaznym międzynarodowym zespole specjalistów



 

 

 

ID  52333

Numer ref.:  JAKO

bottom of page