top of page

Customer Support with German – Voice & Chat-hybryda

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, Kraków (praca hybrydowa) Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:

  • kontakt mailowy z zagranicznymi klientami

  • monitorowanie połączeń / czatów

  • monitorowanie transakcji

  • obsługa klientów z rynków zagranicznych w systemie

  • dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów w języku niemieckim

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • umiejętności komunikacji biznesowej

  • dobre zrozumienie produktów bankowych będzie dodatkowym atutem

  • komunikatywność

  • dbałość o szczegóły

  • umiejętności analityczne

Nasz Klient oferuje:

  • stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie

  • pracę w dynamicznym zespole w miłej atmosferze

  • szkolenia wdrażające i podnoszące kwalifikacje

  • atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy

  • benefity pozapłacowe

  • praca w trybie hybrydowym - 3 dni w biurze w Krakowie


ID 37619 Numer ref.: MARTY

bottom of page