top of page

PRACA ZDALNA - Młodszy konsultant ds. wsparcia technicznego - j. hiszpański

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online

Zadania na stanowisku:

  • Kontakt w z klientami firmy (telefon, mail)

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Wsparcie administracyjne działu

  • Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku hiszpańskim

  • Raportowanie i przygotowywanie dokumentacji, na potrzeby firmy

  • Przekierowywanie zleceń do III i II linii wsparcia technicznego

  • Dążenie do usunięcia problemu technicznego


Wymagania:

  • Dobra znajomość języka hiszpańskiego (B2/C1)

  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (B2/C1)

  • Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami

  • Wysoka odporność na stres

  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin

Nasz Klient oferuje:

  • Możliwość korzystania z języków obcych w codziennej pracy i rozwijanie kompetencji językowych

  • Zdobycie doświadczenia w pracy dla międzynarodowej organizacji z wykorzystaniem najnowszych technologii

  • Szkolenia stanowiskowe dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz liczne możliwości podnoszenia kwalifikacji

  • Jasną ścieżkę kariery z licznymi możliwościami awansu i zmiany projektów

  • Atrakcyjny pakiet benefitów dodatkowy

  • Wynagrodzenie w okolicach 5 400 zł brutto



ID 36583 Numer ref.: MAKO

bottom of page