Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Lokalizacja: Polska, Gdańsk, Kraków, Warszawa (praca stacjonarna)
Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Codzienna współpraca z klientem anglojęzycznym
Wsparcie i rozwiązywanie problemów informatyczno-technicznych
Instalowanie, aktualizowanie, wsparcie i rozwiązywanie problemów z systemami XP i Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 oraz Microsoft Office 2010, Cisco Jabber
Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem technicznym
Bieżące wsparcie w zarządzaniu siecią oraz oprogramowaniem
Inne zadania związane ze stanowiskiem
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1)
Duża samodzielność działania
Wykształcenie wyższe informatyczne (lub pokrewne)
Wsparcie metodyczne i merytoryczne
Zrozumienie środowiska IT
Znajomość systemu Citrix XennApp - warunek konieczny
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Umiejętność rozwiązywania problemów informatyczno-technicznych
Nasz Klient oferuje:
Umowa o pracę
Pełen etat
Wysokie wynagrodzenie
Pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie i wiele inncyh)
Dużą samodzielność działania
Praca w otwartym i przyjaznym zespole
Wsparcie ze strony profesjonalistów,
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach oraz targach
Praca stacjonarna w Gdańsku/Krakowie/Warszawie
ID 35524
Numer ref.: NISO