top of page

Wsparcie administracji i księgowości - j. hiszpański

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, Łódź (praca hybrydowa) Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:

  • Obsługa i wsparcie klienta

  • Rozliczanie płatności i uzgadnianie sald

  • Zarządzanie limitami kredytowi dla poszczególnych klientów

  • Pomoc w przygotowaniu okresowych sprawozdań

  • Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego (min. C1);

  • Dobra znajomość j. angielskiego (min.B2);

  • Wykształcenie/doświadczenie w obszarze finansów i księgowości;

  • Znajomość pakietu MS Office;

  • Profesjonalizm, samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania;

Nasz Klient oferuje:

  • umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie

  • prywatna opieka medyczna i karta Multisport

  • praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym

  • pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków

  • udział w szkoleniach

ID 38234 Numer ref.: NISO

bottom of page